//Forever Imperfect
Calon PMR 2013

December 20, 2012 @ 11:36 AM | 0 Comment [s]

Hello & Assalamuailaikum x

Hihi sudah sekian lama saya menghilangkan diri dan akhirnya kembali juga, yeay! hahaha okay. Dah lama tak update blog, sebab tak ada idea. Kesiankan? Hihi saya amat merindui blog saya yang tak seberapa ni uhuks :') Ok dah dah.

Tahun depan kan (2013) saya calon PMR. Omg, takut k takut! Takut sebab tak dapat nak buat parents saya happy. Saya nak buat diaorang happy dengan keputusan PMR saya nanti. Saya harap dapat 8A' dalam PMR, Amin~ Korang doakan saya ye?! Hehe

Hm, lagi pun keputusan tahun ni (2012) menurunkan? Hm. Saya harap Batch 98' boleh bagi keputusan yang gemprak! opss gempak, haha ok tak lawak. Lagipun batch 98' kan batch yang terakhir ambil PMR, hihi cuak! Kesian adik-adik yang ambil PBS ni, katanya PBS ni menyusahkan, yeke? Haha.

Ok itu sahaja, hope korang-korang yang batch 98' ni boleh bagi keputusan yang gempak punya! Haha okay, doakan saya & batch 98 ok? Hihi terima kasih. Salam sayang :-) x 

(Calon PMR 2013) 


Older Post
The Disclaimer

Hi peeps. Welcome to my Blog! Please be nice here <: Sorry, my entry tak berapa nak best cause jarang sangat Update blog. No Idea. Hehe . Feel free to visit & follow here.
WELCOME TO MY BLOG


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


Twitter-ing!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Athirah

Best View at GOOGLE CHROME!